poniedziałek, 16 czerwca 2014

Komentarz polityczny tygodnia: pierwszy i ostatni

ch..., d... i kamieni kupato wierszyk dedykowany niechcący przez pana bartłomieja sienkiewicza wszystkim Polakom:

Riposta oddolna brzmi:
dno, wodorost, kamień, d..., rządzi nami ch.... kupa.

 Jeśli ktoś czuje się zbulwersowany ripostą oddolną, niech kieruje się mądrością dawnego kanclerza niemieckiego, Otto von Bismarcka, który powiadał ponoć: nie należy podglądać, jak robi się politykę i parówki. Ja nie posłuchałam.

5 komentarzy:

Kociafrania pisze...

jak wrócę z naprawiania gnatów tez zaprezentuje stosowny wierszyk. Sienkiewicz kończył chyba szkołę na Ogrodowej! Po prostu Himalaje intelektu

Prządka pisze...

No, no, no! Bez obrazy dla Ogrodowej! Tam może nie szczyty intelektu, ale przynajmniej nie capi smrodem przegniłej moralności.

Kociafrania pisze...

Ciąg dalszy rymów częstochowskich:
Kamień,ch....je d....a blada
dziś narzekac nie wypada,
bośmy,ludzie duchem mali,
sami ch...ów tych wybrali!

Bożenka pisze...

Polacy w czarnej "murzyńskiej" d.... się znajdują (bo my przecież mamy w sobie taką "murzyńskość") i nie rozumieją że oni przecież prywatnie sobie rozmawiali ;-)
Tak na poważnie to nawet komentarza odpowiedniego nie znajduję na te wszystkie rewelacje którymi raczą nas codziennie. Układy, układziki.... Cała Polska.
Pozdrawiam Cię serdecznie Droga Prządko :-)
(Ładne nutki ;-)

Prządka pisze...

Bożenko, podpisuje się pod każdym Twoim słowem. Ja swój komentarz do całej tej sprawy zamieściłam w przypływie impulsywnego odruchu, gniewu na arogancję władzy (a wiem coś niecoś o niej, ponieważ mój mąż od prawie 10 lat bezskutecznie walczy nie tylko o swój dobytek, ale po prostu o godność, z miejscową sitwą - od wójta począwszy na sądach skończywszy).
Potem trochę żałowałam, że przestrzeń wolną od wszelkiej agresji pobrudziłam polityką w wydaniu niezbyt wysokich lotów. Dziś jednak, po kolejnych rewelacjach, nie mam sobie nic do zarzucenia, ponieważ nasze polityczne elity to szambo, któremu wydaje się, że jest zdrojem.
Serdecznie Cię pozdrawiam, cieszę się, że zechciałaś wyrazić swoją opinię. Uściski:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...