czwartek, 27 czerwca 2013

Podążając za ulubionymi blogami:)

Kochane,
   już za chwilę Google wyłączy usługę umożliwiającą śledzenie listy ulubionych blogów. Jeśli chcecie, by informacje o tym, to piszczy w trawie interesujących Was blogów, mogły być dla Was dostępne, czym prędzej zarejestrujcie się tu :)

   Założenie konta na Bloglovin' umożliwi Wam zaimportowanie tam Waszych kontaktów z Bloggera, do czasu wyłączenia wspomnianej usługi przez Google (zdaje się, że 1. lipca ma to nastąpić). Jeśli ponadto będziecie miały na swym blogu link do Bloglovin" - umożliwi to Waszym potencjalnym obserwatorom dodanie Waszego bloga do ich listy obserwowanych na Bloglovin". Strasznie to - jak dla mnie - skomplikowane, ale mam nadzieję, że te z Was, które jeszcze nie założyły konta na Bloglovin" i nie przeniosły tam swoich zabawek, zrozumiały, o co mi chodzi.
Ja tę informację wyszperałam na jednym z odwiedzanych przez mnie blogów - stamtąd również  zaczerpnęłam link do samouczka, podpowiadającego, jak uporać się z całym tym bigosem. Oto on:)
   Jest to samouczek w języku angielskim, ale nie zrażajcie się, jeśli znacie tylko hiszpański, włoski i norweski:) - jest on na tyle intuicyjny, że poradzicie sobie bez trudu. Powodzenia!
  Tak więc, Dziewuszki: czym prędzej - JOIN BLOGLOVIN!

6 komentarzy:

Trilli Urszula pisze...

Nie wiem co czynię,ale podążam za Tobą ślepo ;) hihihi

Prządka pisze...

Ulu kochana, jeśli Google wyłączy usługę obserwowania ulubionych blogów, to jak to będzie z siecią tych naszych znajomości? Ja adres Twego bloga znam na pamięć i znajdę go zawsze. Ale inne nieszczęśniki, które jeszcze nie miały okazji do Ciebie zawitać i zapamiętać tak urocze miejsce, a?
Uściski!

Prządka pisze...

Aha. I pięknie wyglądasz na tej nowej fotce:)

Bożenka pisze...

Dużo osób mówi o tym bloglovin, ale słyszałam że podobno więcej możliwości ma się po połączeniu blogera z google+. Ja się cały czas waham: połączyć czy nie, przejść na bloglovin czy nie.
Gorące pozdrowienia Droga Prządko :-)

Wiolka pisze...

O mamma mia! Chyba nic z tego nie kumam ... Ale trza to trza :D

Kociafrania pisze...

Proszę o zmianę koloru tła albo liter,bo trudno się czyta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...