sobota, 10 listopada 2012

Liebster Blog :)

     Wiola z bloga Malowanego farbami życia zaprosiła mnie do - powracającej co jakiś czas w blogosferze - zabawy w 11 pytań. Ma to związek z nominacją do nagrody Liebster Award, wyrazu uznania dla właściciela bloga za kreację jego osobistej maciupkiej przestrzeni w ogromnym wirtualnym świecie: 

   Miło mi było dowiedzieć się, że mój wirtualny kącik zasługuje na uwagę, toteż dziękuję Ci, Wiolu, za wyróżnienie i w ramach tej zabawy odpowiadam następująco na Twoje zapytania:
1. Na słodko czy na słono? - słodko
2. Wanna czy prysznic? - wanna
3. Ubrania stonowane czy kolorowe? - stonowane
4. Pies czy kot? - pies
5. Kino czy teatr?  - kino
6. Pióro czy długopis?  - długopis
7. Szarlotka czy sernik?  - sernik
8. Szminka czy błyszczyk?  - błyszczyk
9. Samochód czy autobus/tramwaj?  - samochód
10. Thriller czy komedia?  - thriller
11. Kartka urodzinowa czy życzenia sms-em?  - kartka urodzinowa

    Ponieważ nie mogę wskazać 11 blogów, które zasługują na szczególne wyróżnienie, bo uwielbiam wszystkie, przeze mnie obserwowane, skieruję swoje pytania do osób, które zaglądają do Przędzalni i chciałyby na nie odpowiedzieć:
1. Wiosna czy lato?
2. Sprite czy sok z grapefruita?
3. Antyki czy Ikea?
4. Moskwa czy Barcelona?
5. Muzyka góralska czy discopolo?
6. Len czy stretch?
7. Tatuaż czy kolczyk w nosie?
8. Obraz czy fotografia?
9. Wspinaczka górska czy sporty wodne?
10. Huczne wesele czy podróż do Nowej Zelandii?
11. Tenisówki czy szpilki?

    Goście moi drodzy, gdybyście zechcieli przyjąć ode mnie Liebster Award, będzie mi miło, tym bardziej, że wszystkim z Was należy się wyróżnienie i... przyjemność odpowiedzi na specjalnie dla Was wyszukane pytania:))))
   
Miłej niedzieli i pomyślności 

w nadchodzącym kolejnym tygodniu listopada! 

Z ostatniej chwili:
Nominuję do Liebster Award blogi Uli i Agnieszki i Wioli: one są nie tylko wspaniałymi kreatorkami, ale też odpowiedziały na moje podchwytliwe pytania:)
P.s. Dalszy udział w zabawie absolutnie niezobowiązujący:) 

6 komentarzy:

Trilli pisze...

1. Wiosna!
2. Sok z grapeifruta :)
3. Antyki
4. Moskwa
5. Muzyka góralska :)
6. Len
7. ...ups...
8. fotografia :)
9. Wspinaczka górska
10. Podróż
11. Szpilki

Buziaki!

Prządka pisze...

Dzięki, Ula!
A siódemka... hi,hi,hi!
Buziaki!

kreatywny-kącik pisze...

Do zabawy dołączę i ja :D
1. Lato :)
2. Sprite
3. Ikea (ostatnio polubiłam wyjątkowo ten sklep)
4. Barcelona
5. Góralska
6. Len
7. Tatuaż
8. Fotografia
9. Sporty wodne
10. Patrząc z perspektywy czasu - podróż do Nowej Zelandii
11. Tenisówki

Prządka pisze...

Dziękuję, Agnieszko!
Twego bloga też chętnie nominowałabym do Liebster Award:)
Uściski!

Wiolka pisze...

Ja też się chętnie pobawię :))

1. wiosna
2.sok grapefruitowy
3. Ikea
4.Barcelona
5.Góralska
6.Len
7.Tatuaż
8.fotografia
9.wspinaczka górska
10.Nowa Zelandia :)
11.tenisówki

:)))

Prządka pisze...

Dzięki, Wiolu!
No kurczę, że też nie można nominować bloga, z którego pochodzi nasza nominacja:)))
Ale niech tam, złamię zasadę, może nikt mi głowy nie urwie!
Uściski!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...