poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jestem blogoszczęściarą:)

     Znów w ostatnim czasie dopisał mi fart:) 


 Zostałam wyróżniona przez Aśko w jej zabawie, którą organizowała tutaj. Ja w ramach tej zabawy porwałam się na twórczość "poetycką" (ha,ha,ha) i tym zdobyłam życzliwość Organizatorki. Dostałam już paczuszkę, a w niej mnóstwo smakołyków. Mniam, mniam.... 


Wśród smakołyków znalazły się szczególnie pożądane przez moją sroczą naturę: kolorowe sznureczki - gładkie i włochate, koraliki, aplikacje, serwetki. Do tego kolorowe papiery bazowe (chyba, bo ja słabo się znam na scrapbookerskich materiałach) i takie sztywne kartoniki w różnych kształtach. Jestem błogą szczęściarą:)

 


Dziękuję, Joasiu, będą  s(po)tworzone, znaczy spożytkowane godnie, zapewniam:) 

   






    By nie być gołosłowną producentką zapewnień bez pokrycia, poniżej prezentuję to, co z kolei s(po)tworzyłam z cukiereczków Agnieszkowych, bo przecież niedawno uszczęśliwiła mnie swą niespodzianką gospodyni Kreatywnego Kącika, która znów kusi fajnym upominkiem dla  swoich czytelników. 
    Zgódźmy się: "dzieło" nie jest wybitnym reprezentantem gatunku, ale co tam... Zdjęcia również takie se, ale co tam, po raz drugi...:)







   To kartka, którą chciałabym upamiętnić urodziny swojej bliskiej koleżanki. Po raz drugi wzięłam się za taki sposób wyrażenia życzeń urodzinowych. Muszę Wam powiedzieć, że obie obdarowane w ten sposób osoby są jeszcze bardziej leworęczne ode mnie (ja mam przynajmniej desperację do rękodzieła:) i pierwsza z moich kartek wywołała szok i totalny zachwyt ich obu (hi,hi,hi!). Liczę na powtórzenie rozdziawionych gąb już za kilka dni, na kolejnej kawce urodzinowej:) A inni osobnicy, którzy moje obie kartki widzieli, marzą o uhonorowaniu ich w podobny sposób. Noooo, może trochę się przechwalam, ale po to mam bloga:)))))))))))))))

Pozdrawiam, trzymajcie się pogodnie, mimo sierpnia na finiszu!

10 komentarzy:

kreatywny-kącik pisze...

Jestem pod wrażeniem karteczek - śliczne Ci wyszły. Wcale mnie nie dziwi zachwyt Twoich znajomych - jest w pełni zasłużony.
Pozdrawiam cieplutko

Aśko pisze...

uwielbiam takie personalizowane kartki! :)))

nie wysłałam Ci żadnych baz ;> tylko papiery scrapbookingowe i embossowane (wytłoczone) maszynką :) z obu tworzy się tła, a baza to przecież to zielone w tej karteczce,którą dziś prezentujesz.

pozdrawiam ciepło,Aśko

Prządka pisze...

No właśnie! Wiedziałam, że mój żółtodziób ujawni się bezlitośnie -hehehe! Skąd mi ta baza do głowy przyszła?
Ale za komplementy, Dziewczynki, dziękuję - przydały mi się na zachętę: nie rezygnuję z dalszych prób:)

Wiolka pisze...

Witaj Prządeczko, no nieźle :) Szczęściara z Ciebie :)) Piękne te słodkości, gratulacje :)A ta karteczka którą zrobiłaś jest genialna! Świetny pomysł :) Myślę że podkradnę Ci pomysł i kiedyś sprezentuję taka komuś bliskiemu :)) Mogę? :)

Prządka pisze...

Dzięki, Wiolu:)
Oczywiście, będę się bardzo cieszyć, jeśli kartka na wzór tej mojej trafi do kogoś Ci bliskiego. Uściski!

dudqa pisze...

Sliczności otrzymałeś muszę przyznać szczerze i karteczka piękna, bedzie miłą pamiątką :)

Bożenka pisze...

same cudeńka Droga Prządko, tylko pozazdrościć talentu.
Pozdrawiam serdecznie :-)

raeszka pisze...

Gratuluję prezentu, a kartka jest super, zwłaszcza główkowe nutki. Rewelacyjny pomysł :).

Aśko pisze...

Prządko,co tu tak cicho?:)

Prządka pisze...

Ech, jakoś się tak od 1. września pozbierać nie mogę. Ale przyjdzie pora.... :)
Pozdrawiam serdecznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...