wtorek, 10 lipca 2012

Maciek w świecie ciszy

   
Krótko, bo nadmiar słów nie jest konieczny. 
Postanowiłam podłączyć się do akcji, w której wzięło dotąd udział wielu moich blogowych znajomych. Rzecz polega na zaoferowaniu pomocy (w zakresie swoich możliwości) na rzecz głuchoniemego Maćka. Mama chłopca konsekwentnie organizuje dziecku terapię, niestety dość kosztowną. Jest bardzo budujące, że Maciek i jego Mama pozyskują wciąż nowych sojuszników, a leczenie chłopca przynosi wymierne efekty. Na stronie Maćka proszą oboje o coś, co nam jest tak skutecznie dane, że często tego nawet nie dostrzegamy:       Pomóżcie Maćkowi usłyszeć świat - świergot ptaków, padający deszcz, szum drzew... 
   Można wspomóc ich finansowo, można też inaczej: handmaderki na przykład oferują swoje wyroby na potrzeby loterii, z której zysk usprawni terapię Maćka. Zerknijcie tu - jakie wspaniałe dary trafiły na ten szczytny cel. Tak mnie to napędziło, że postanowiłam odłożyć na bok swoje kompleksy handmaderki niedokończonej i również ofiarować skromny drobiazg od siebie. Mam nadzieję, że się przyda:



Można też pomóc niematerialnie - choćby poprzez zamieszczenie na swoim blogu posta z informacją na ten temat. 
Warto pomagać :)
   Miłego dnia!

7 komentarzy:

Trilli pisze...

Piękny zestaw na pewno będzie pomocny!
Można pomagać w każdy sposób.Warto pomagać!
Jesteś kochana :)

Prządka pisze...

Ty też:)
Wypatrzyłam Cię wśród ofiarodawców na stronie Maćka. Fajnie!
Buziaki!!!

Wiolka pisze...

Warto pomagać, to prawda :) Fajnie że są tacy ludzie jak Ty którzy nieboją się pomagać i mówić o tym :))) A te wyroby Twoich rąk są fantastyczne i nie powinnaś mieć jżądnych kompleksów z nimi związanych. :)) Pozdrawiam

Prządka pisze...

Wiolu, też jesteś kochana:) Dziękuję Ci i pozdrawiam serdecznie!
Mam nadzieję, że Twój Niechciej zostawił Cię wreszcie w spokoju, a po krakowskich zaułkach ożywczy wiaterek spaceruje:)

dudqa pisze...

Cudny komplecik, no to ja dziś po pracy wyszperam coś moich przepastnych szuflad dla tego dzieciątka :)

Prządka pisze...

Super, Kasiu:)
Pozdrawiam serdecznie, dzięki za miłe słowo!

kreatywny-kącik pisze...

Bardzo chętnie dołączę do akcji. Do kiedy należy wysyłać przedmioty?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...