poniedziałek, 28 maja 2012

Nieoczekiwany komunikat...

Mili Goście, 
jak widać, zapuściłam swego bloga. Nie dlatego, że mi zobojętniał, ale z powodu pewnej mozolnej roboty, która życie obrzydza i czas zajmuje. Ale przerywam na chwilkę milczenie, żeby zachęcić Was do odwiedzenia bloga Magdaleny - jest nie tylko interesujący, ale tyle w nim pięknych zdjęć rozmaitych pięknych obiektów... 

A ponadto, Magdalena przygotowała niespodziankę, o której można będzie śnić przez najbliższe dni. Tu znajdziecie szczegóły, a poniżej zdjęcie, które sprawi, że pofruniecie na bloga Make Believe, jak na skrzydłach:


Tak, to nie fatamorgana: ta zjawiskowa toaletka, wprost z barokowego pałacu;)
jest na wyciągnięcie ręki:)
Serdecznie zachęcam, serdecznie pozdrawiam Zaglądających!

12 komentarzy:

Trilli pisze...

Błagam..kolejna kochana Osóbka startuje...ja już nie wiem komu kibicować.Trzymam kciuki za Was wszystkie!

No to lecę sobie zerknąć z czym mamy do czynienia na tym blogu...

Prządka pisze...

Ula, nie mogłam się powstrzymać - uległam psychologii tłumu - tam z tysiąc osób śni sen toaletkowy:)
Uściski!

dudqa pisze...

Wszystkie uległyśmy ehh, ale mebel kusi strasznie i jak mu się nie oprzeć :) zyczę i Tobie szczęscia

kreatywny-kącik pisze...

Toaletka jest unikatowa, piękna:)
Ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam cieplutko :)

Wiolka pisze...

Ni Kochana, zapuściłaś Ty tego bloga jak nie wiem co :) Ale licze na to że poprawisz się i zaczniesz tu wreszcie ładnie i często pisać. Co do tej toaletki to i jak jestem gdzieś wśród tego tłumu w kolejce ustawiona :))) Liczę na wygraną, a jak nie ja to Ty :) Jednej z nas musi się to udać :))

Kociafrania pisze...

Oj Prządko,chyba mole zjadły ci przędzę i nie masz z czego tkać .
- A matka tka i tatka tka i ciotka czkając także tka! A TY????

Prządka pisze...

Tak, tak, ale nie mole, tylko awaria krosna. Czekam na technicznych: jak naprawio, naprzędę ile wlizie :)))

Bożenka pisze...

Gorące pozdrowienia droga Prządko :-)

Wiolka pisze...

Halo ? Czy w tej przędzalni rozmaitości jest jeszcze kto?? Jakaś Prządka może? :) Gdzie Ty się zaszyłaś na tak długo... Mam nadzieję że wszystko OK u Ciebie. Pozdrowienia przesyłam :)

Prządka pisze...

Dziękuję Wiolu, wszystko OK:) choć nie tak, jakbym chciała...
Wkrótce naprodukuję czegoś w swej Przędzalni, jakiś tydzień jeszcze mi potrzebny, żeby się uwolnić and... never again:) A Ciebie ściskam serdecznie, wizytuję milcząco Twego blożka systematycznie, a przyjdzie pora, że znowu będę u Ciebie gadać, gadać, gadać i........... gadać:)
Buziaki!

Trilli pisze...

Puk,puk...

Prządka pisze...

Pozdrawiam, Ula, odpukam niebawem:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...