czwartek, 26 kwietnia 2012

Jawne przez poufne :)))

     Na blogu Marzenki, która wykręcywuje ze srebrnego drucika coraz to cudniejsze ozdoby uszu, nadgarstków i szyjek, znalazłam dla siebie zaproszenie do zabawy, w której kobitki przyznają, co przemienia je z pięknych księżniczek w jeszcze piękniejsze księżniczki. Nie potrafię wprawdzie odgadnąć celu, który przyświecał pomysłodawcy tej zabawy, ale czy wszystko musi być zaraz bezwzględnie uzasadnione? Dlatego przystępuję do wypełnienia powierzonego mi zadania, tym bardziej, że pomoże to zapewne rozwiać zapachy rybne, unoszące się nad moim blogiem, za sprawą poprzedniego posta. 
    W ramach zabawy należy:
- napisać, kto zaprosił nas do udziału w niej (z adresem lub linkiem bloga osoby zapraszającej)
- wymienić 5 kosmetyków, bez których nie wychodzimy z domu (podaj nazwy producentów, możesz też zamieścić zdjęcia)
- zaprosić pięć kolejnych blogowiczek do zabawy.
    Pierwszy warunek spełniony wyżej, natomiast mój kosmetyczny arsenał tworzą:
- kremy pielęgnacyjne na dzień, na noc, pod oczy (jeśli chodzi o producentów, to stosuję płodozmian, tzn. naprzemiennie: AA Oceanic, Dax Cosmetics, Nivea, Vichy - jak mi się uda wygrzebać spod bożonarodzeniowej choinki jakąś zasobną kopertę:),
- podkład, fluid - od lat tylko i wyłącznie Astora,
- tusz do rzęs: Astor, czasem Maybelline,
- róż do policzków Bourjois,
- błyszczyk do ust Astor.
   Zestaw ograniczony do stosowania od szyi wzwyż - bo tak zrozumiałam polecenie:).
Tak wyglądam, po zastosowaniu:)))
Stąd wypożyczone:)
  Natomiast do zwierzeń na temat zawartości kosmetyczki zapraszam nienachalnie
Dziewczyny z blogów:

http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com
http://kociafrania.blogspot.com
http://przyjemnezpozytecznym.blogspot.com
http://ffinezyjnie.blogspot.com
http://dudqa.blogspot.com

Pozdrawiam, słonecznego długaśnego (kto ma) weekendu!

10 komentarzy:

Bożenka pisze...

Dziękuję droga Prządko za zaproszenie do zabawy. Naturalnie skorzystam bo lubię takie kosmetyczne sprawy :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Trilli pisze...

Moja Prządeczka kochana o mnie pomyślała...postaram się sprostać ;)
No kochana po zastosowaniu wyglądasz "jak ten młody Bóg" ;)hihihi

Wiolka pisze...

Sia la la la la zabawa trwa !!! świat inny wymiar tutaj ma ... UUUU :)) A tak sobie podśpiewuję bo mi się ta piosenka nasunęła jak tylko przeczytałam o zabawie :) No i dziękuję za zaproszenie, z ogronma przyjemnościa napiszę jakie to u mnie kosmetyki są number one :) Ja mam w zasadzie bardzo podobne do Ciebie te moje ulubione :) Tusz też przeważnie mam Maybelline, ale co ja Ci tu będe pisać, skrobne na blogu skoro mnie wybrałaś :)) A , i pytanko mam. Jak się sprawdza u Ciebie ten róż z Bourgeois? Mam na niego chrapkę ale chciałabym wiedzieć czy jest dobry i czy trwały przede wszystkim :)) No to w zasadzie nie pozostaje mi nic tylko zabrać się do roboty :) Pozdrawiam słonecznie i miłego dnia :)

Agata Agatuszka pisze...

witaj maj
czy tylko ten pierwszy
witaj maju
o tobie tyle wierszy
i wszystkie radosne
kochają majową
kolorową wiosnę

Prządka pisze...

Bardzo piękny wiersz! Miło mi, że pojawił się na moim blogu:)

dudqa pisze...

Osz ja gapa, musze coś naskrobać u siebie, muszę przyznać, że kosmetyków używam mało, ale coś wymyslę. Pozsyłam gorące pozdrowienia

Kociafrania pisze...

No coż,powiem tak:nie pomoze puder róż,kiedy dama stara już.Ale dzięki za zaproszenie,kremów do twarzy i rąk NALEŻY używać w KAŻDYM wieku.Dobrej pomadki też.
Więc (Nie zaczyna się zdania od więc!!!)coś jednakowoż w tej kosmetyczce wygrzebię.Do jutra!!!!!

Marzena pisze...

Ach Ty, że ja niby jakiś cel miałam? Może i miałam, a może nie miałam ;p
Lecę do sklepu sobie kupić te same kosmetyki, bo też chcę tak wyglądać!

Sorki że tak z opóźnieniem zaglądam, ale ostatnio tak zaglądam do bloggera jakbym się z nim obraziła.
A rybę dalej widzę, i wcale mi nie śmierdzi... Idę do lodówki.

Marzena pisze...

Pozwól że sobię tak napiszę komentarz pod komentarzem - ale 100 lat 100 lat niech żyje żyje nam nasza Prządka kochana, co nawet nie znam jej prawdziwego imienia buuu.
Niniejszym zostajesz pierwszą osobą wyróżnioną w konkursie "widzimiś przyznaje nagrody pocieszenia" Powiedzmy że "pocieszenia" ;) Więc czekam na Twoje dane Euzebio na mojego maila!

Prządka pisze...

Ludzie kochane,
wzywajcie do mnie pogotowie ratunkowe!!!
Ja - jako laureatka Widzimisia?!
Szybko wzywajcie, z dużą butlą tlenu, żebym choć podziękować mogła!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...