piątek, 6 kwietnia 2012

....

   
   

   Wszystkim stałym Gościom mego bloga i wszystkim Przechodniom życzę, by nadchodzące święta Wielkiejnocy przyniosły Wam nie tylko wytchnienie od pracy, problemów, zmartwień, ale stały się źródłem czystej i budującej radości.  
    Niech w najbliższych dniach nie odstępuje Was uśmiech i pogoda ducha. Niech spotkania z rodziną i znajomymi wzmocnią więzi miłości i przyjaźni. Niech świąteczne potrawy pozwolą cieszyć się dobrobytem, który nie każdemu jest dany.
     Życzę też, by w wiecznym cyklu odradzania pojawiły się nowe marzenia - niech towarzyszy im nadzieja spełnienia, niech przybierze na sile optymizm, niech urosną siły do codziennych zmagań z przeciwnościami losu, a ten niech nie skąpi zdarzeń szczęśliwych i oczekiwanych z radością.
   Szczególnie ciepłe słowa kieruję do wszystkich, którzy zaglądają tu stale, cierpliwie znoszą moje gadulstwo, zostawiają ślady swoich odwiedzin. Przesyłam Wam, Kochane, dobrą energię, w nadziei, że pomoże spełnić się moim serdecznym życzeniom wielkanocnym.
     Gify wypożyczone z Magazynu gifów

5 komentarzy:

Trilli pisze...

I ja Tobie życzę radosnych Świąt Wielkanocnych
wypełnionych nadzieją budzącej się do życia
wiosny i wiarą w sens życia.
Pogody w sercu i radości płynącej z faktu
Zmartwychwstania Pańskiego
oraz smacznego Święconego w gronie
najbliższych osób

kreatywny-kącik pisze...

Pogodnych, Zdrowych i Pełnych Pozytywnych Chwil Świąt Wielkanocy.
Pozdrawiam cieplutko
Agnieszka

*gooocha* pisze...

Moc najlepszych życzeń świątecznych!

Wiolka pisze...

Piękne życzenia, bardzo ciepłe i z serca płynące :) Ja także życzę Tobie wszystkiego co najlepsze na te Święta, rodzinnej atmosfery, ciepła no i słońca bo u mnie pogoda "pod psem" :( Pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych Świąt :)

Bożenka pisze...

wszystkiego dobrego po świętach ;-)
wcześniej nie dałam rady zajrzeć do Ciebie droga Prządko.
Pozdrawiam serdecznie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...