czwartek, 8 marca 2012

Sonda(ż)

     Brzęczała natarczywie w lewej półkuli myśl, którą mogłabym nawet awansować do miana pomysłu.  Na razie nie ujawnię, co poeta miał na myśli, bo przyjdzie na to odpowiednia chwila. Uchylę jedynie rąbka tajemnicy, a jej resztę wówczas, gdy przekonam się, że pomysłowi będzie towarzyszyć przynajmniej minimalny odzew. I tu rąbek się kończy, a zaczyna falbanka bezlitosnych pytań, w formie bezpośredniego zwrotu do każdego czytelnika tego posta:


1. jeśli oglądasz czasem telewizję, jakich programów telewizyjnych wyczekujesz?
3. jaka rangę mają w Twojej ocenie programy, które prezentują konkursowe zmagania adeptów sztuk wszelakich, np. konkursy talentów muzycznych? 
4.  czy są Ci znane programy muzyczne, takie jak X Factor lub must be the MUSIC?
5. czy wyłaniasz w trakcie i po emisji tego typu programów swoich faworytów, ulubieńców?
6. czy lubisz typować zwycięzców i czy Twoje typowania okazują się trafne (częściowo trafne)?
   
  Gdyby ktoś pokusił się o komentarz, zaznaczę, że istotne są dla mnie odpowiedzi zwłaszcza na trzy ostatnie pytania. Dzięki nim rozeznam się, czy mój zamysł ma szanse realizacji, czy też wart jest jedynie funta kłaków:)

  Dla urozmaicenia treści tegoż postnego pościka, dwa klipy (spoza programów tv) wykonawców poprzednich edycji konkursów talentów muzycznych. Ci wykonawcy byli moimi faworytami - dotarli daleko, jednak nie był im pisany wieniec laurowy :)

Oto Dominika:


Oto Marcel i Nikodem:


Dzięki za wizytę, słonecznego łikendu :)

P.S. I z ostatniej chwili:
Jeśli masz małą chwilę czasu, kliknij TU, by przenieść się na stronę, dzięki której psiaki ze schroniska w Zabrzu będą miały coś na ząb :)


12 komentarzy:

Trilli pisze...

Hmmm...nie bardzo oglądam te programy.Czasem,ale sporadycznie.Nie mam faworytów :)
Buziaki!

Prządka pisze...

Ok Ula, dziękuję!
Uściski ciepłe!

Etoile pisze...

ja oglądam takie programy, ale bardziej z nudów, gdyby w tym czasie leciała jakaś fajna komedia, albo miała bym na stanie jakąś książkę, wybrałabym to drugie, na 3 ostatnie pytania odpowiedź brzmi tak, ale powiem szczerze, że wg mnie jest przesyt tych programów taneczno-muzycznych, ludzie nie tylko tym się zajmują. Mógł by powstać jakiś inny program, który również by pomagał amatorom, ale w innych dziedzinach

Wiolka pisze...

No więc już spieszę z odpowiedziami :)
1. Telewizję oglądam zazwyczaj wieczorami a wtedy wyczekuję przeważnie dobrego filmu, a jeśli o probramy chodzi to lubię czasem rzucić okiem na coś w stylu Tańca z gwiazdami albo Bitwy na głosy.
3. Nie sa one najważniejsze, jeśli w tym samym czasie mogę obejrzeć dobry film to zdecydowanie przełączam
4.Tak oczywiście, znam je bardzo dobrze :)
5. Tak , często mi się to zdarza :)
6. Nie wiem czy lubię, nigdy sie nad tym nie zastanawiałam, no ale biorąc pod uwagę fakt że to robię to chyba wynika z tego że to lubię :)) A co do moich ocen to często zdarza mi sie trafić w tak zwaną 10!
Mam nadzieje że moje odpowiedzi na cos sie przydadzą :) Pozdrawiam serdecznie :)

Bożenka pisze...

Droga Prządko,
-pierwsze edycje to zazwyczaj oglądam bo ciekawi mi co nowego prezentuje TV
-w zasadzie to już mi się przejadły trochę te wszystkie programy które na każdym kanale są prawie takie same
-jedyny program który aktualnie oglądam to Xfactor i to tylko dlatego ze bardzo lubię jurorów: Cześka (z tym swoim niewinnym zbitym spojrzeniem i łamaną polszczyzną), Kubę (uwielbiam jego komentarze które zawsze mają jakieś odniesienie czy porównanie) i Tatianę (która moim zdanie sprawdziła się idealnie)
-nie typuję zwycięzców chociaż lubię bardzo słuchać pięknych głosów jakimi obdarzeni są uczestnicy
Wszystkie inne programy tego typu czy podobne jakoś mnie nie wciągają
Pozdrawiam. Buziaczki.
Dziękuję za odwiedzinki.

Prządka pisze...

Etoile, Wiolu, Bożenko - pięknie dziękuję za odpowiedzi (kurczę, jakie wyczerpujące, nie spodziewałam się:)
i za wizytę. Na razie muszę Was potrzymać w niepewności przez parę dni...
Serdecznie uściskuję!

dudqa pisze...

Pierwsze serie oglądam z zapartym tchem, kolejne już mniej mnie przyciągają, zresztą Tv ogladam bardzo bardzo mało, choć Dominka Barabas bardzo mi się podobała i myślałam, że wygra

Prządka pisze...

Dzięki, Katarzyno!
Pozdrawiam serdecznie. A plecionki gotowe, czy jeszcze każesz czekać?
:)

raeszka pisze...

Ciekawe co też wymyśliłaś w związku z tymi pytaniami ... :).

1.
Oglądam telewizję najczęściej tak od 19-20. Najpierw wiadomości, a potem patrzę czy leci jakiś fajny film. Oczywiście oprócz dni gdy lecą moje seriale kryminalne :).

2, które jest 3 :).
Lubię oglądać eliminacje takich programów, głównie dla śmiechu gdy pokazują tzw. z Marsa. Choć ostatnio jest ich bardzo mało.

4.
Tak, choć bardziej oglądam Must be the music. Choć w X Factorze lubię opinie Czesława :).

5.
Tak, mam swoich ulubieńców :).

6. Typuję ale niekiedy jurorzy się mylą hihi.

Mam nadzieję, że pomogłam.

Takie programy są dobre do haftowania, bo nie trzeba się na nich skupiać :).

Prządka pisze...

Dzięki bardzo, już wkrótce wyjaśnię, co mnie "popchło" do zadania tych pytań:)
Uściski!

Wiolka pisze...

No i co? :) Ciekawość mnie zżera :) Sondaż był i co dalej? Może zdradzisz wreszcie rąbek tajemnicy? :)

Prządka pisze...

Tak, tak, już niebawem:)
Chciałam wyjaśnić sprawę przy okazji nowego posta, a to jeszcze za chwilkę, bo cóś zabrać się nie mogę:)
Uściski!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...