czwartek, 23 lutego 2012

A kuku!

 Tym razem, o zdziwienie, będzie krótko :)  



   Jako zodiakalny bliźniak, posiadam pewną przypadłość, niestety dość komplikującą życie. Otóż, rozpocząwszy jedno, chętnie napoczynam drugie, trzecie, dziesiąte... Moją uwagę wiecznie zaprząta coś nowego. To coś mnie kusi, i dotąd natrętnie szepce do ucha,  aż się tym czymś zajmę. 
   A kuku! - wołał w zamierzchłych czasach ktoś, kto wynurzał się skądś znienacka... Dziś wołam do Was i ja. Skąd? A stąd!

Czy zechce mi ktoś "odkukać", zanim całkiem ochrypnę?
Pozdrawiam słonecznie, wbrew ołowianym chmurom :)

3 komentarze:

dudqa pisze...

U lala idziesz ostro kochaniutka aż miło popatrzeć :) miło jak sie cos u Ciebie dzieje ale ta weryfikacja obrazkowa mnie dobija

Bożenka pisze...

odkukane i zakotwiczone :-)

dudqa pisze...

Dziękuje za odwiedziny, i niemoge sie doczekać co tam się u Ciebie pojawi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...