środa, 23 listopada 2011

Prośba do Was :)

     Czy podpisałabyś się pod zamieszczonym niżej apelem Pani Doroty Wróblewskiej, popieranym również przeze mnie i zapewne przez wszystkie osoby, które tworzą rzeczy prawdziwie piękne i niepowtarzalne?



       Oto treść apelu:

"Zdecydujmy się na kupno prezentów Bożonarodzeniowych od drobnych przedsiębiorców, ze sklepu z rękodziełem, od sąsiada, który robi wszystko, aby utrzymać swój sklepik, od przyjaciółki, która wytwarza niepowtarzalne rzeczy, od tego, który oparł się globalizacji w naszych okolicach... Zróbmy tak, aby nasze pieniądze dotarły do zwykłych ludzi, którzy ich potrzebują, nie do firm międzynarodowych i wielkich przedsiębiorców, którzy płacą zbyt mało swoim pracownikom i przemieszczają firmy w inny koniec świata... robiąc tak więcej osób będzie mogło przeżyć szczęśliwe Boże Narodzenie. Jeśli się zgadzasz, skopiuj to i wklej na swojej tablicy."

   Ja, Prządka, przyłączam się do inicjatywy Pani Doroty z pełnym przekonaniem. Nie mam potrzeby dodatkowego motywowania swojej decyzji, ponieważ mądrze i wyczerpująco uzasadniła już ją - w imieniu wszystkich twórców rękodzieła - Pomysłodawczyni. Mogę jedynie podziękować, co też czynię, Pani Dorocie za jej cenną inicjatywę i wyrazić wiarę w jej skuteczność.

 A już jutro, moi Mili Goście, drugie CANDY Prządki. 
Serdecznie dziękuję za wizytę i zapraszam na zapowiedzianego Cukierka.


6 komentarzy:

dudqa pisze...

Całkowicie się zgadzam, ja zamówiłam prezenty świąteczne u blogowych koleżanek, a niektóre sama zrobie. Poleciłam tez znajomym stronki gdzie mogą kupic fajne prezenty recznie wykonane

kreatywny-kącik pisze...

Oczywiście przyłączam się do apelu.
Pozdrawiam cieplutko :)

Inkwizycja pisze...

Zgadzam się z Tobą, że to słuszna i cenna inicjatywa. Mimo iż na pewno nie uchronię się od zakupów w markecie, to większość prezentów wykonam własnoręcznie. A moi znajomi naskładali u mnie tyle zamówień na wytwory decu, że będę musiała nieźle się sprężać ;-) Bo takie podarki są oryginalne i od serca.
A poza tym nie znoszę nachalnie merkantylnej strony świąt...
Ściskam czule!

Anna z Decoupage Garden pisze...

Świetny, bardzo ważny i bardzo potrzebny apel :)

kaska-1970 pisze...

Ja się podpisuję obiema rękami!

doro pisze...

Dziękuję za ciepłe słowa i wizytę na moim blogu!
Tu też jest bardzo przyjemnie!
Stary Sad mieści się w Łańcucie, choć warsztaty odbywają się tez w innych miejscach, jak również w domach moich przyjaciół ;)
pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...