czwartek, 24 listopada 2011

Candy listopadowo-grudniowe

     Miało być troszkę wcześniej. Przyczyna opóźnienia, jak zwykle prozaiczna - nieplanowane zadania do szybkiej realizacji, więc - wybaczcie piechocie, niebieski z niej ptak... 
     Zapraszam wszystkich, których nie zniechęciła moja opieszałość. Komplecik - naszyjnik i kolczyki - do sprezentowania zrobiłam z mego ulubionego sznurka (tu w kolorze lawendowym) i z koralików różnej maści i rozmiaru: szklanych, drewnianych, małych i większych, fioletowych, czarnych, białych, ecru, musztardowych, oliwkowych. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zechce go przyjąć: wiem, że odgrażałam się wysmażyć coś ekstra, a wyszło trochę poniżej moich aspiracji, ale hardo tu powiem: to nic, pracuję nad sobą.
Upominek prezentuję w formie udziwnionej, bo jakoś trzeba przecie maskować brak umiejętności fotograficznych:)


     Przypomnę zasady, których spełnienia oczekuję nieśmiało:
1. zostaw komentarz pod postem, a odsyłający do niego banerek umieść na pasku bocznym swego bloga (jeśli nie blogujesz, pozostaw w komentarzu swój adres e-mail). Wklejamy ten oto obrazek:)



2. przyłącz się do mojej witryny jako obserwator i zaznacz ten fakt w drugim komentarzu (jeśli jesteś już w gronie obserwatorów mego bloga, napisz o tym w odrębnym komentarzu)

    Zapisy przyjmuję do 14. grudnia włącznie, losowanie przeprowadzę następnego dnia i poinformuję o jego wynikach. Po potwierdzeniu przez zwycięzcę gotowości przyjęcia mego upominku, wyślę go galopem na miejsce przeznaczenia.
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam ciepło!   

104 komentarze:

Bożenka pisze...

no przecież że się na to piszę,,, takiego cukierasa nie przepuszczę :-)
Pozdrawiam...

marrika91 pisze...

Chyba jestem pierwsza :) Ustawiam się kolejce do losowania.

marrika91 pisze...

jestem obserwatorem

Marzena pisze...

Zapisuję się! Zaraz wszystko powklejam - bo u Ciebie jakoś tak niecierpliwie i na odwrót wszystko zamieszczam - najpierw wpis, potem cała reszta :)))) Nic dziwnego - jak widzę fiolet, jeszcze z zielenią i do tego tak ładnego, to mi się coś robi niedobrego:p

rrrrobaczek pisze...

zapisuję się i ja po te słodkości :)

rrrrobaczek pisze...

a obserwatorem jestem już jakiś czas :)

ROMA pisze...

Skusił mnie komplet w moich ulubionych kolorkach. Rozgoszczę się w kolejce i z niecierpliwością oczekuję losowania. Zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

ROMA pisze...

Zaobserwowałam, będę z przyjemnością zaglądać!

kreatywny-kącik pisze...

Z przyjemnością dołączam do grona :) Śliczny komplet Ci wyszedł.
Jestem już od jakiegoś czasu w obserwujących.

kaska-1970 pisze...

nie zapisać się do kolejki po takie cuda to frajerstwo, więc zapisuję się. A przy okazji - wpadnij też do mnie na cukierki. Zapraszam

AW pisze...

Obserwuje jako AW piękna biżuteria aż brak tchu.

pozdrawiam
wara44@onet.pl

kaska-1970 pisze...

I po drugie - melduję, że jestem Twoim obserwatorem.

kamarek pisze...

Niezwykle oryginalna bizuteria. 15 grudnia mam urodziny bylby to wspanialy prezent.

kamarek pisze...

Obserwuje!!!

Wiolka pisze...

Obserwuję jako Wiolka.k :)

Wiolka pisze...

Witam, banerek znajduje sie na blogu http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/
Pozdrawiam

Izoldka pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)

Izoldka pisze...

Obserwatorem też jestem :)

LavInArt pisze...

Ustawiam się w kolejce po takie słodkości :)

LavInArt pisze...

I jeszcze raz jako obserwator :) Pozdrawiam cieplutko

dudqa pisze...

Candy u Ciebie przeoczyć niemoge, dziekuje za odwiedziny pozdrawiam serdecznie

dudqa pisze...

Podgladaczem tez jestem, buziaki

Marzena pisze...

Jeszcze dopisuję się jako obserwator:)

pesymistka13 pisze...

taka piękna biżuteria, zgłaszam się chętnie :)

pesymistka13 pisze...

i dołączam do zacnego grona obserwatorów :)

Dorotka pisze...

piękny komplet, chętnie bym została jego właścicielką :)

Dorotka pisze...

i jeszcze raz, jako obserwator :)

Inkwizycja pisze...

Ale oryginalny sposób prezentacji ;-) A biżuteria piękna, zapisuję się z nadzieją ;-)
Uściski!

Inkwizycja pisze...

A obserwatorką już jestem od jakiegoś czasu ;-)

Aleksnadra pisze...

Wow. piękne cukiereczki. Zgłaszam się :)

Aleksnadra pisze...

Obserwuję :)

Zapraszam również na swoją wygrywajkę :)

villemo pisze...

Ustawiam się do kolejki po ten piękny komplet :))
justynka68@poczta.onet.pl

villemo pisze...

Również jestem obserwatorem :)

Pozdrawiam!

Shonali pisze...

Staję w kolejce po te cuda ;)I zapraszam na moje cukierki =)

Shonali pisze...

I jestem obserwatorką :)

Etoile pisze...

przepiękny naszyjnik

Etoile pisze...

zapisuje się również jako obserwator

Joasia pisze...

staję w kolejce.

Joasia pisze...

Wpisuję się w grono obserwatorów

sharon pisze...

I do not want to enter the contest since I just won your lovely bracelets. I just stopped by to tell you how beautiful this is and so happy looking! Looks great!

Joasiunia:) pisze...

Jakież cudo:D Jeszcze kolczyki gronka by się do tego przydały-takie konkretne:D Cuuudowniaste korale:D

Pozdrawiam Joaś
http://joasiunia.blogspot.com/

pando-ra pisze...

Jeżeli to nie jest coś ekstra, to ja nie potrafię sobie wyobrazić, jak wyglądałoby ekstra... piękne!!
Zapisuję się, banerek jest:)

pando-ra pisze...

Obserwuję. Zapraszam również do mnie, trwa candy!:)

ania pisze...

chętnie zapisuję się w kolejce po ten śliczny naszyjnik i kolczyki:)
pozdrawiam ania i zapraszam do mnie
www.antek-artystycznie.blogspot.com

ania pisze...

i obrerwuję:)

angeluS pisze...

Z miłą chęcią chciałabym zostać właścicielką tego kompletu :)
Zapisuję się !

angeluS pisze...

i oczywiście obserwuję :)

In the Light of the Moon pisze...

These are so lovely!! I am so thankful for your visit and generous giveaway!!Hugs,Cat

zajączek pisze...

Ja też, ja też się zapisuję :)
Przy okazji zapraszam również na moje Candy!

zajączek pisze...

A obserwuję Cię od dawna :) Pozdrawiam!

Koraliki Sol pisze...

Fiolety (zaraz za turkusem) to moje kolory, więc staję w ogonku.

Koraliki Sol pisze...

Jako że do grona podglądaczy należę, pozostawiam drugi komentarz. Pozdrowienia!

Bożenka pisze...

zapomniałabym dodać że również obserwuję Prządko Twojego bloga :-)
Pozdrawiam.

agnieszka pisze...

super komplecik i jakie kolorki:) ustawiam sie wiec w kolejce i czekam na wyniki :)
pozdrawiam!

agnieszka pisze...

Wlasnie dolaczylam do grona obserwatorow :)

esophie pisze...

nie może mnie zabraknąć :-))))

esophie pisze...

obserwuję już od jakiegoś czasu:-)))

Anonimowy pisze...

zapisuję się
dorota_wysocka@epf.pl

ciapara pisze...

Wowwwwwwwwwww jakie to piękne! Zapisuję się i ja. Pozdrawiam

agus2003 pisze...

Piekny komplet, chętnie przygarnę:))

agus2003 pisze...

Już obserwuję i postaram się zaglądać tu częsciej:))

AgapeArt pisze...

dopisuję się :)banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

AgapeArt pisze...

bardzo miło mi stać się obserwatorem Twojego bloga :) pozdrawiam

evenstar pisze...

Przyłączam się do zabawy :)
Podlinkowany obrazek już wrzucony na bloga :)
Pozdrawiam!

evenstar pisze...

I dodaję się do listy obserwatorów :)))

mp pisze...

Ufff, zdążyłam jeszcze się zapisać na te śliczności :)
Pozdrawiam serdecznie- na razie bezbloga novazg@tlen.pl

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam :)
Magdalena

Anonimowy pisze...

zgłaszam się z przyjemnością

kopiciuszek@o2.pl

Scathach pisze...

Zgłaszam się:)

Scathach pisze...

Obserwuję:)

kjujik pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kjujik pisze...

Moje pierwsze dwa zgłoszenia chyba diabli internetowe wzięli ale trzeci raz spróbuję się zapisać bo do 3 razy sztuka. I zaproszę też serdecznie na Candy moje w http://starakroliczyca.blogspot.com/ :)

kjujik pisze...

i za obserwatora:)

Dzieła Madame pisze...

piękny komplet:) zapisuję się:)
pozdrawiam

Dzieła Madame pisze...

i obserwuję też, już:)

Anonimowy pisze...

Czekam z niecierpliwością na losowanie.

malad88@o2.pl

Misioka pisze...

Zgłaszam się i ja do udziału :) oraz zapraszam do udziału w moim candy misioka.blogspot.com/2011/11/candy-u-misioki.html

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłaszam :))
skylight6@gmail.com
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

PRZEPIĘKNA RZECZ. ZGŁASZAM SIĘ , ZGŁASZAM :-) OLAJOLA@INTERIA.PL

angeluS pisze...

Przyłączam się do zabawy :) Fajnie byłoby wygrać

angeluS pisze...

jestem obserwatorką :)

handmade krok po kroku pisze...

dopisuję się do dłuuuugiej listy. pozdrawiam!

raeszka pisze...

Chętnie przygarnę Twoje cudeńka :).

raeszka pisze...

Obserwatorem też już jestem :).

magdowo pisze...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Pozdrawiam serdecznie. Magda

magdowo pisze...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Pozdrawiam serdecznie. Magda

kasandra_85 pisze...

Ale piękny!! Muszę się zgłosić, muszę:D

kasandra_85 pisze...

Już dodałam Twój blog do obserwowanych:)
Pozdrawiam!!

Tina pisze...

Przepiękna biżuteria! Zgłaszam się ;-)

Tina pisze...

Obserwuję ;-) Naprawdę śliczna ta biżuteria :)

olgaolivia35 pisze...

Очень красивый комплект. Я хочу участвовать! http://olgaolivia35.blogspot.com/ Я ПЧ.

ewa pisze...

Piękne rzeczy robisz. Zgłaszam się, może wygram- na urodziny :-)
pozdrawiam. Ewa.
efka53@interia.pl

koralik pisze...

o,jakoś przegapiłam... więc się jeszcze dopisuję :)

koralik pisze...

i oczywiście podglądam

inga pisze...

I really like, I hope for the best.
http://inga2010.blogspot.com/

Kaszmirek pisze...

Śliczna biżuteria,ustawiam się;)

Kaszmirek pisze...

Zapisałam się jako obserwator;)

babcia marynia pisze...

Niesamowicie piękne cukierasy. Zapisuję się!!!!!!!!!
Pozdrawiam

babcia marynia pisze...

Jestem obserwatorem. Pozdrawiam

Czarna Lola pisze...

Ja też:)

Czarna Lola pisze...

no i drugi komentarz:)

Anonimowy pisze...

I ja się zgłaszam :) wiolka.k@gmail.com

(z)ręcznie zrobione pisze...

chciałam tylko wyjaśnić, że blog handmade krok po kroku przeniosłam w nowe miejsce (z którego właśnie piszę). w razie gdyby mi się poszczęściło ;)

pozdrawiam serdecznie.

Kathinna pisze...

Piękności tu widzę, szkoda tylko, że za późno :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...