sobota, 8 października 2011

Ojejku!

   Zostałam dziś skutecznie zaskoczona przez pewnego zajączka. I choć Wielkanoc dawno minęła, okazuje się, że zajączki nie próżnują nawet jesienią. Ów zajączek powiadomił mnie mianowicie, że mój blog znalazł się wśród tych, które on chciałby wyróżnić. Oto emblemat świadczący o tym, że mam u zajączka przody:)
   
   Jako debiutująca biżuteryjka i miłośniczka craftów wszelakich, bardzo się ucieszyłam tym zajączkowym wyróżnieniem. Ponieważ jednak wynika z niego pewien zakres obowiązków, przystępuję do realizacji. Pierwszym kluczowym zadaniem jest napisać autocharakterystykę :))) w siedmiu punktach. Zatem:

1. Jestem zodiakalnym bliźniakiem, który z trudem oderwał się od zodiakalnego byka, więc moje dwie natury (przeciwieństwa wszelakie) zaciekle walczą między sobą o dominację,
2. Jestem przekonaną (i trochę opóźnioną w rozwoju, ale ostro nadrabiam) odkrywczynią piękna świata,
3. Spośród wszystkich abstrakcji najbardziej kocham MUZYKĘ,
4. Uwielbiam jeść - faworyzuję zupy, potrawy z warzyw, słodycze,
5. Jestem miłośniczką inteligentnych thrillerów, nie lubię horrorów i romansów, nie cierpię telenowel - choć nigdy żadnej nie widziałam,
6. Od roku jestem uzależniona od blogowania - spędzam na cudzych blogach większość czasu przeznaczonego dziennie na kompa,
7. Moim największym marzeniem, z kategorii dotyczących mnie i tylko mnie, jest znaleźć skuteczną metodę rozciągania doby do 28 godzin.

    Kolejnym obowiązkiem osoby uhonorowanej One Lovely Blog Award jest wyróżnić szesnastkę innych blogerów. Zamierzam w związku z tym poprosić o przyjęcie wyróżnienia te oto utalentowane i interesujące Panie (kolejność jest oczywiście przypadkowa):
 1. Dorotę
 3. Dorotę
 4. Ewę
 5. Trilli
 7. Aśko
12. Romę
15. Annę

    Chciałabym wyjaśnić, że wyróżnione blogerki to przede wszystkim (choć nie wyłącznie) osoby, które ostatnio nawiązały kontakt ze mną - czyniąc mi tym wielką przyjemność. Wybierałam blogerki, moim zdaniem,  najbardziej kreatywne, interesujące, serdeczne. Przepraszam, jeśli spośród wyróżnionych znalazły się osoby, które niekoniecznie tego oczekiwały - jeśli jakoś przeoczyłam Waszą prośbę o pominięcie, przepraszam :)
   Serdecznie proszę Wyróżnionych o umieszczenie na blogu posta, w którym wskażecie:
- kto Was wyróżnił,
- 7 cech własnych, które chciałybyście upublicznić,
-16 wyróżnionych przez Was blogów wraz z linkami (należy poinformować o tym wyróżnione osoby w komentarzach do ich ostatnio opublikowanych postów)
- "wyróżnieniowy" obrazek - emblemat One Lovely Blog Award
Ufff! Zdążyłam przed północą, czego i Wam życzę!

10 komentarzy:

kreatywny-kącik pisze...

Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, jest mi bardzo miło,że pomyślałaś o mnie.
Pozdrawiam cieplutko

dudqa pisze...

Ślicznie dziekuje za wyróżnienie, jest ono dla mnie bardzo budujące

Aśko pisze...

serdecznie dziękuję za wyróżnienie i baaardzo miłe słowa!!! :)))))))
pozdrawiam ciepło,Asia.

Dominique pisze...

Dziękuję za wyróżnienie oraz miłe słowa :)
Oczywiście niedługo umieszczę odpowiednią notkę :D

swetry doroty pisze...

Bardzo dziękuje i pozdrawiam

Czarna Lola pisze...

Dziękuje bardzo! Miło mi, że ktoś w ogóle chce do mnie zaglądać:) To bardzo pozytywnie doładowuje:)

Joashka pisze...

bardzo dziękuję za miłe wyróżnienie i tym bardziej mi miło :)))) pozdrawiam serdecznie

ROMA pisze...

Dziękuję za wyróżnienie. Miło mi niezmiernie, że znajdują się osoby którym przyjemnośc sprawia bywanie na moim blogu i kibicowanie mojej twórczej pracy.

MooNat pisze...

Zrobiłaś nam niezwykłą niespodziankę, bardzo nam miło. hihi... jeśli chodzi o punkt.3, 6, i 7 to... mogłabym napisać to samo!!!, a i też żem bliźniak:DDD

Dziękujemy z całego serducha za uskrzydlenie!

PS. postaram się przy odrobinie wolnego czasu pochwalić się na blogu, choć pewnikiem nieco nagnę zasady:)))

kreatywny-kącik pisze...

Napiszę tu o hafcie koralikowym - możesz potem usunąć posta.
Tutek bardzo dobrze opisany jest na stronie sklepu BazarDekoracji. Z niego podpatrywałam.
Pozdrawiam cieplutko
Agnieszka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...