niedziela, 18 września 2011

Uwaga, uwaga! Moje pierwsze CANDY :))

     Miły Przechodniu!
     Bardzo się cieszę, że mogę zaproponować Ci coś przyjemnego.
    Na zdjęciu poniżej widzisz wesołe :) bransoletki, wykonane na bazie sznurka woskowanego, delikatnej posrebrzanej zawieszki w kształcie kłódki i lekkiego korala w charakterze zapięcia. Sznurek jest cudownym i poważanym w świecie biżuteryjek materiałem, w dodatku bardzo trendy. Bransoletkę można nosić jako pojedynczą ozdobę, świetnie też komponuje się w zestawie innych bransoletek :)
    W zabawie bierze udział siedem bransoletek, a każda w innym kolorze. Trzy spośród nich chciałabym podarować osobom goszczącym na moim blogu. Jeśli reflektujesz na którąś, przyjmij ode mnie następującą propozycję:

    Zostaw po sobie ślad na moim blogu, w postaci komentarza pod tym postem. Wskaż, którą z bransoletek chciałabyś/chciałbyś wylosować.
    Wszystkie komentarze będą brały udział w losowaniu. Jeśli zostawiasz komentarz jako osoba anonimowa, dodaj do niego swój adres e-mail. Możesz też zapewnić sobie dodatkową szansę w losowaniu. Jeśli chcesz,
     umieść podlinkowaną informację o moim candy na swoim blogu (najlepiej na pasku bocznym, ale może też być w formie posta) i pozostaw adres tego bloga w drugim komentarzu pod moim postem.  W tej sytuacji oba Twoje komentarze będą losowane.

    Nie masz bloga? Nie wierzę! No dobrze, ale z pewnością korzystasz z jakiegoś portalu społecznościowego typu Facebook albo Twitter, albo cóś. W tej sytuacji: umieść podlinkowaną informację o moim candy na swoim profilu portalu, z którego korzystasz i pozostaw łącze do swego profilu w drugim komentarzu pod moim postem.
    Jeśli posiadasz bloga i korzystasz z któregoś z portali społecznościowych, możesz zwielokrotnić swoją możliwość wylosowania mego upominku poprzez informację o candy i na blogu, i na profilu portalu - koniecznie w oddzielnych komentarzach. Ale to nie wszystko!
      By jeszcze bardziej zbliżyć się do wygranej w bardzo prosty sposób, wystarczy:
   Przyłączyć się do mojego bloga, jako obserwator. Wówczas po raz kolejny trafiasz do "maszyny losującej". 
    Teraz już to wszystko :) Ten zestaw prostych zadań należy wykonać w ciągu trzech najbliższych tygodni. Po upływie tego czasu przeprowadzę losowanie, a o jego wynikach poinformuję na swoim blogu. Następnie wyślę na swój koszt trzem osobom wybrane przez nie bransoletki.


    Uwaga: pomarańczowa bransoletka jest jedna, jedyna, może więc mieć tylko jednego nabywcę. Pozostałe występują w ilości nie ograniczającej liczby obdarowanych.
    S E R D E C Z N I E    Z A P R A S Z A M !!!

73 komentarze:

sharon pisze...

These are super, really sweet! I have wanted to try this, but never got around to it. Love the green one, and thanks for the opportunity!

sharon pisze...

I posted your giveaway at the top of my sidebar for you!

Prządka pisze...

Wow! I have beautiful comments from one of my favorite designers! And yet I am a beginner, my works are very modest. It gave me so much enthusiasm! Thank you for everything, Sharon! Have a nice week :)

zuuzii007 pisze...

Wszystkie bransoletki są cudne! Ja wybieram czarną, będzie pasowała do wszystkiego!

zuuzii007 pisze...

Do tego pragnę zauważyć, że mam podwójną szansę w losowaniu ze względu na to, że jestem obserwatorem tegoż to wspaniałego bloga! Pozdrawiam Twórcę i liczę na wygraną :)

zajączek pisze...

Ja też chętnie dołączę do zabawy. Wybieram szarą wersję (nr 3). Pozdrawiam!
zajaczkowy@gmail.com

zajączek pisze...

Link do Candy na pasku bocznym http://zajaczkowy.blogspot.com
PS. ja też "mam oko" na tego bloga ;-)

Prządka pisze...

Miło mi powitać nowych komentujących. Serdecznie pozdrawiam :)

Joashka pisze...

fajne bransoletki, mnie osobiście podoba się nr7, ja nie potrafię tworzyć takich rzeczy a bardzo lubię nosić pozdrawiam

Joashka pisze...

http://joashkag.blogspot.com/

Trilli pisze...

No to ja też wyrażam chęć zdobycia takiego słodkiego cudeńka :)
Wszystkie bransolety są śliczne,ale może by tak czerwoną....
Pozdrawiam serdecznie :)

In the Light of the Moon pisze...

I asked sharon how she translated your blog and she said she hit the "Translate my website" button on the right side,but its not working for me.) : Anyway I think your having a Giveaway and your pieces are wonderful,I really love the texture and color.Big Hugs,Cat

Prządka pisze...

Thanks Cat! Big hugs :)

Anonimowy pisze...

Cuda, cuda, cudeńka! Chcę takie mieć! Wybieram pomarańczową!
Małgosia B.

kreatywny-kącik pisze...

Chętnie dołączę do zabawy jeśli jeszcze można. Wybieram nr 2.
Pozdrawiam cieplutko!

Aśko pisze...

reflektuję na szarą (:

Aśko pisze...

wiadomość o candy w zakładce "cukierasy" i zapraszam Cię na moją małą rozdawajkę:)

Aśko pisze...

obserwuję Cięęęęę!

Prządka pisze...

Thank you, nice Ladies!

LavInArt pisze...

Ustawiam się w kolejce po czwartą bransoletkę :)

LavInArt pisze...

Informacja o candy na bizuteriaartystyczna.blogspot.com :)

LavInArt pisze...

No i oczywiście dodałam Cię do obserwowanych :)

Andżi pisze...

dziękuję za miłe słowa. :)
ustawiam się po nr. 4
pozdrawiam ;*

Andżi pisze...

obserwuję : )

olimpia2708 pisze...

zapisuję się na takie cudenko
kolor jest mi obijetny
wszystkie są cudne Pozdrawiam

dudqa pisze...

Z przyjemnością zapisuje się, podoba mi się 4

dudqa pisze...

banerek na blogu dudqa.blogspot.com

dudqa pisze...

I po trzecie chętnie będę cię podglądać jako obserwator, tym bardziej, że tez robię makramowe bransoletki

In the Light of the Moon pisze...

Yippeee!!! I can read your blog now...the translate button is WORKING!!!and what a Wonderful Giveaway!!!Thankyou Thankyou!!Hugs,Cat

Puchilinka pisze...

Witaj :) Bardzo cieplutko dziękuję za odwiedzinki mojego bloga i pozostawienie miłego komentarzyka :) A czy do Twojego Candy można się jeszcze przyłączyć? Jeśli tak, to ja z wielką przyjemnością staję w kolejce i jeśli udałoby mi się coś tu wygrać, to poproszę o czarną lub czerwoną bransoletkę. Wszystkie są śliczne!!! :)

Bożenka pisze...

Witam. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Naturalnie przyłączam się do zabawy, dodałam Cię już do obserwowanych blogów i wrzucam cię na mój pasek boczny z info o Twoim candy. Ja poproszę o jedynkę lub szóstkę :-)
Widzę ze Ty też posiadasz pięknego kocurka.
Pozdrawiam.

Dominique pisze...

Oczywiście biorę udział w candy :)
I wybieram nr 3 :D

Dominique pisze...

Dodałam informację o candy na pasku bocznym ;)

Czarna Lola pisze...

zapiszę się i ja:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Czarna Lola pisze...

No to jeszcze jeden komentarz:) na pasku bocznym banerek już jest
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Czarna Lola pisze...

A teraz przejde do konkretów:) Obserwuje i wybieram nr 5

Marzena pisze...

ja też się zapisuję :)
http://ivstone.blogspot.com/

Marzena pisze...

Baner też już dodany na moim blogu :)))

Marzena pisze...

Bloga zaobserwowałam i po długim namyśle wybieram bransoletkę nr 3.
Pozdrawiam :)))

takaja pisze...

to ja chętnie stane w kolejkę
kopiciuszek@o2.pl

marrika91 pisze...

śliczne bransoletki, ustawiam się w kolejce

AW pisze...

Obserwuje jako AW
Bransoletki sznurkowe to hit sezonu marzę by mieć takie w swym domu.

pozdrawiam

wara44@onet.pl

Babunia D. pisze...

Dawno nie zaglądałam,bransoletki śliczniusie,proszę o żółtą!
A dla koci zamawiam obróżkę ,może tez być żółta albo płomiennie czerwona.Chciałabym rozreklamować np. na F-booku,ale nie wiem jak.

ROMA pisze...

Zapoluję na nr 3 :roma-dobrenaspleen.blogspot.com
Zapraszam również na moje candy.

ROMA pisze...

Podlinkowany banerek na moim blogu podwaja moje szanse.

Kalisz made pisze...

To ja poproszę pomarańczową:)
A w zamian zapraszam na moje candy :)
http://kaliszmade.blogspot.com/

Kalisz made pisze...

A jako informator to na czerwoną zapoluję :)

Kalisz made pisze...

A dla podglądacza to filetowa będzie najlepsiejsza :)
P.S.
Poprzednim razem o linku
zapomniałam :(

http://kaliszmade.blogspot.com/

Kasia pisze...

Ja też ustawiam się w kolejce. ;-)

Kasia pisze...

A tutaj zaraz pojawi się baner na stronie "Candy"
http://kasiulkoweprace.blogspot.com/

Kasia pisze...

Obserwuję ;-)
I chciałabym piątą bransoletkę. ;-)

MooNat pisze...

Ja chętnie stanę w ogonku po numerek 4:)

MooNat pisze...

i jeszcze raz jestem:)
Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

Inkwizycja pisze...

Hmmm... którą by tu? wszystkie piękne... Chyba wybiorę czerwoną /nr 5/ ;-)
Uściski!

Inkwizycja pisze...

A czy jako obserwator mogę się zapisać na inny kolor? Na pomarańczową-jedyną na przykład? ;-)

Inkwizycja pisze...

A info na pasku już jest ;-)

rrrrobaczek pisze...

chętnie wezmę udział :D
Wybieram bransoletkę w kolorze fioletowym :>
Pozdrawiam :>

rrrrobaczek pisze...

dodałam również informację na pasku bocznym :>

raeszka pisze...

Bardzo fajne bransoletki. Chętnie przygarnę tą brązową :).

raeszka pisze...

Informacja o candy jest na pasku bocznym.

raeszka pisze...

Obserwatorem też już jestem :).

Blueberry pisze...

Z radością się zapisuję na to urocze candy. Zakochałam się w bransoletce tym cudnym fioletowym kolorze :)

Informację na blogu u siebie już zamieściłam.
Dziękuję Ci za odwiedziny u mnie i dobre słowo :*

PAKMA pisze...

Chetnie wezme udzial w losowaniu i wybieram nr 4 :)

PAKMA pisze...

Umiescilam tez info na pasku bocznym mojego bloga - pakma24.blogspot.com

PAKMA pisze...

Jestem tez obserwatorka :)
Ladnie tu u Ciebie!

Joasiunia:) pisze...

Ależ cudne!!!!!!!!!

Joasiunia:) pisze...

Info u mnie już widnieje w pasku bocznym!!!:)

Joasiunia:) pisze...

No i obserwuję blożek:) A bransoletkę którą wybieram? Wszystkie mi się podobają ale najładniejsza czerwona, fioletowa i czarna:):):)

Pozdrawiam Joaś
http://joasiunia.blogspot.com/

kaska-1970 pisze...

Ja oczywiście zapisuję się do kolejki. A która mi się podoba? WSZYSTKIE! Żółta, granatowa i wogóle trudno wybrać!

kaska-1970 pisze...

No i jeszcze jeden komentarz. Należy mi się bo jestem Twoją obserwatorką. Hi,hi..

Dzieła Madame pisze...

Witaj,
bardzo ciekawy blog i na dłużej tu zagoszczę:) jak mi się uda to poproszę brązową lub czarna:)

Dzieła Madame pisze...

dodałam informację na pasku bocznym
www.dzielamadame.blogpsot.com
więc wpisuję drugi komentarz:)

Dzieła Madame pisze...

i jeszcze jeden komentarz bo obserwuję:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...